Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Ekim 2010 Cuma

Masal Kahramanım

Bir masal kahramanınaydı benim büyük sevgimin sahibi.. Yalanlarla, ihanetlerle, oyunlarla büyümüştü.. Bilmezdi gerçek sevginin sonsuzluğunu.. Bilmezdi benim onu sonsuza denk bekleyeceğimi.. Bilemedi, inanamadı.. Temiz yüreğimde kaybetmişti kendini.. Bulduğunda da nefret etmişti kendisinden.. Hakkım değil dedi..Kirletirim dedi.. Ben bu yükü taşıyamam dedi.. Ama bilmiyordu o temiz yüreğimin onun içinde ki saflığı gördüğümü.. Ben onun içindeki iyilikten habersiz çocuğu gördüm, sevdim.. Bilemedi, inanamadı.. Onca çirkinliğin içinde bizim saf sevgimize inanamadı.. Masal kahramanım.. Sana sesleniyorum ey sevgili.. Unutma beni, sevgimi, bizi.. Ben bir köşede seni bekliyorum.. Kötülerle olan savaşını kazandığın anı bekliyorum.. Zaferle geldiğin gün kalbimi vericem.. Bırakıcam içindeki o masum çocuğun ellerine.. Senin diyeceğim..Hadi.. Savaşı kazan ve gel masal kahramanım.. Seninle güzel bir masal yazalım.. Gerçeklikten öte bir masal.. Ama bir o kadar da gerçek..Kanıtlayalım dünyaya güzelliğimizi, saflığımızı, sevgimizi.. Hadi.. Bekliyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder