Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Ağustos 2010 Pazar

Acımasız Gerçekler

   Hayat hiçbir zaman istediğimiz gibi gitmeyecek, hep birileri engel olacak sana. Peki neden? Bu hayatı yaşamanın bir gerekçesi midir? Olmazsa olmazı yani.
   İlk acımasız gerçek benden olsun. Bu bir yaşanmış hikayedir.Kişinin ağzından dökülenler birebir yazılmıştır.
   <Bana şuan istediğim hayatı yaşamama engel olan bir "Pastahane Nişanı".. Ama bu nişan benim nişanım değil. Sevdiğim bir adamın intikam almak için eski kız arkadaşıyla yaptığı bir "Pastahane Nişanı". Peki ben bunu öğrendiğimde ne mi yaptım? Ona eski kız arkadaşına ispiyonlayacığımı söyledim. Doğru mu yaptım peki? Elbette hayır. Çünkü bu benim gibi birine yakışmaz. Benim önceden yapmam gereken şey, bu intikam olayını duyduğumda onun hayatından sessizce uzaklaşmak olmalıydı. Ama şuan ne yapacağımı bilmiyorum.
  Açıkçası bu durumu hiçbir kişi kaldıramaz. İnanın bende kaldıramıyorum. Ama beni ne kadar çok sevdiğini biliyorum ve bende onu çok seviyorum. Belki de bundan dolayı çok karasızım.Bu olayı yaşadığımızdan beri o sevdiğim adam herşeyden vazgeçmiş durumda sanki, o çok istediği intikam oyunundan özellikle. Zor olan ne acaba? Çok sevdiğim adamdan ayrılmak mı? Yoksa onu bu herşeyden vazgeçmişlik durumda iken yüz üstü bırakmak mı? Ne kadar komik bir hal içersindeyim, hala onun ne hissedeceğini düşünüyorum.
  Ve işte asıl acımasız gerçek, artık onun ne hissedeceği önemli değil veya kalbimin ne hissedeceği.. Artık bu ilişkiyi bitirme zamanı geldi. Daha doğrusu onu çıkmaza sokma zamanı geldi. Ona teklifim şu olacak:
" Bunca zamandır bir kere bile istediğin intikam oyununa laf etmedim. Buraya kadarmış. Artık karar verme zamanı geldi. Ya oyun ya da ben! Kararını verince şimdiki gibi başın önünde değil, başın dik bir şekilde çık karşıma."
  Bakalım hangisini seçecek. Oyunu seçerse 'ki bana göre oyununu seçecek, çünkü onu uzun süredir tanıyorum ve yaşadığı olay onun hayatında çok büyük bir yara açtı.' ben onun hayatından sessizce silinicem. Beni seçerse eğer...
İnanın bende şuan o aşamayı düşünmüş değilim. Hayatın gene bana getirdiklerine bakıcam. Ama bu sefer bazı isteklerim olucak.. olucak ki bana bir daha bunları yaşatmasına izin vermeyeceğim..>

  Burdan çıkarılcak ders, hayat acımasızsa sen daha acımasız olacaksın. Herşeyi kuralına göre oynamak lazım.

Not: Bu benim ilk yazım bu yüzden de bir hatam olmuşsa hoş görün. Amacım sadece bazı durumları dilim döndüğünce paylaşmak ve düşündürmek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder